До уваги учнів та батьків


Учні 1-11 класів використовують під час навчання шкільну уніформу визначеного батьками та адміністрацією зразка
Декілька слів про шкільну форму
Згідно рішення Ради школи всі учні зобов'язані мати шкільну форму, що була введена у  травні 2009 року.
Шкільна форма - це особистий діловий стиль одягу, в якому відображається сутність нових освітніх процесів в умовах інтеграції освіти України в європейський простір.


Вимоги до шкільної форми:
Юнаків:
Жилетка (піджак) сірого, чорного кольорів або в клітинку
( допускається будь-яке поєднання вищевказаного);
• сорочка або гольф ;
• краватка ( до сорочки );
• штани сірого, чорного кольорів;
• взуття  неспортивного стилю.
Дівчат:
жилетка (піджак) сірого, чорного кольорів або в клітинку
( допускається будь-яке поєднання вищевказаного);
• блузка або гольф ;
• спідничка ( середньої довжини ) сірого, чорного кольорів або в клітинку ( допускається будь-яке поєднання вищевказаного);
сарафан сірого, чорного кольорів або в клітинку ( допускається будь-яке поєднання вищевказаного);
• штани (класичні) сірого, чорного кольорів ( допускається будь-яке поєднання вищевказаного).
Заборонено одягати :
• джинсовий одяг;
• занадто короткі та задовгі спідниці;
• спортивний одяг та одяг для літнього відпочинку;
• спортивне взуття ( кеди, мокасини );
•  занадто яскраві, кольорові та короткі кофтинки («топіки»,«футболки»).
Зміни, які допускаються взимку при низькій температурі:
Светр (гольф)
Зміни, які допускаються влітку, при високій температурі:
Сорочка з коротким рукавом (не футболка);
Літні відкриті туфлі.


У другій половині дня ( після закінчення основного навчально-виховного процесу) дозволяється зміна ділового одягу на одяг довільно спортивного стилю
П’ятниця - вільний день. Будь – який комплект, що не виходить за межі етичних норм та здорового глузду.
Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог до зовнішнього вигляду. Ці вимоги поширені в усіх елітних європейських школах і співпадають з державною політикою України у цьому питанні. Крім того, дані вимоги допомагають правильному вихованню ділової культури та зменшують відповідні видатки батьків.


Учні 1-11 класів обов’язково повинні носити значок-емблему школи.
Учні 1- 11 класів повинні мати в осінньо – зимовий період змінне взуття. Воно має бути чистим.
Одяг для занять фізичною культурою:
Спортивний костюм;
Футболка;
Спортивні труси, шорти, брюки;
Кросівки, кеди, мокасини;
Змінні шкарпетки;
Стрічка або заколка для довгого волосся.
Доповнення при заняттях взимку на свіжому повітрі:
Спортивний капелюх;
Куртка або додатковий спортивний костюм;
Рукавички.
Речі, які бажано знімати на заняттях фізичною культурою:
Кільця;
Ланцюжки;
Сережки.
Не дозволяється:

  • Мати неохайне довге волосся або фарбувати його, не допускаються  екстравагантні зачіски;
  • Робити пірсінг, татуїровки;
  • Мати довгі нігті або вкривати їх лаком контрастного кольору;
  • Накладати яскравий макіяж на обличчя;
  • Дівчатам використовувати надмірні дорогоцінності (крім пари невеликих сережок, невеликого ланцюжка, одної вузької каблучки);
  • Хлопцям використовувати будь-які прикраси ( кільця, сережки тощо);
  • Заборонено використовувати на території школи значки політичних партій та релігійних конфесій;
  • Не допускається вживання нецензурних слів;
  • У школі категорично забороняється палити, користуватися мобільними телефонами під час навчально- виховного процесу.

Рекомендації батькам п’ятикласників

 

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Сприяйте тому, щоб ваша дитина брала участь у всіх заходах, які проводяться у класі та школі.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.