6:19 PM Захоплююча та корисна подорож до країн Балтії | |
Захоплююча та корисна подорож до країн Балтії Подорож… Для кожного педагога - це завжди чудова нагода дізнатися про щось нове, щоб потім розповісти цікаве дітям, їх батькам або колегам. Такою нагодою для нас стала міжнародна культурно-освітня поїздка «Європейська єдність» до Польщі, Литви, Латвії, Естонії та Фінляндії, організована громадською організацією « Серце до серця», з якою наша школа підтримує зв’язки протягом тривалого часу. Поїздка до країн Балтії для мене , людини , яка ще жодного разу на була в цій частині світу, виявилась змістовною і цікавою. Перш за все, хотілося відчути, як населення Литви, Латвії та Естонії ставиться до української спільноти і власне до самої України. Атмосферу доброзичливості та позитиву підсилювали охайні, затишні вулиці і усміхнені продавці у магазинах. Під час перебування у Литві не полишало відчуття , що ми вдома. Відвідування Сеймусу і зустріч із відомими політиками запевнили нас, що Україна – європейська держава. А ще маленькі вулички старого Вільнюса нам нагадували Львів. Від гіда, який провів екскурсію, ми дізнались багато цікавих фактів і просто дивовижних історій про історичне минуле та сучасність Литви , які будемо згадувати ще довго. І взагалі, я вважаю, що першим джерелом і враженнями про подорожі є туристичний гід, і хоча інтернет- джерела дають фантастично вичерпну інформацію про будь-яке місце, то гід зачіпає своєю відвертістю і діамантовими історійками про бувальщину. У Таллінні нам теж пощастило з екскурсоводом Іриною , а її неймовірні розповіді про пригоди із привидами і класними хеппі- ендами справили на нас неймовірне враження…Особливо цікаво було дізнатися про появу ходуль і про те, чому кавалери завжди знімали капелюха перед дамою, красиво і елегантно ним розмахуючи ( згадайте фільм про трьох мушкетерів). До 13 століття ще не було системи каналізації у містах, тому всі нечистоти виливалися на проїжджу частину, навіть віконця ,що виходили на цей бік вулиці були маленькими , щоб не відчувався запах знадвору. Так от, проходжуючись під вікнами, кавалер ризикував отримати добрячу порцію помиїв на голову, але, зустрічаючись із дамою, зазвичай швиденько знімав капелюха і «витрушував» усе, що могло раптом потрапити на широкі краї. Ось такі та інші неймовірні історії, пов’язані з розвитком країни у поєднанні із чистим і вологим морським повітрям, закохали нас у країни Балтії. Щодо освітньої галузі, то Україні є до чого прагнути і пізнавати, переймати й аналізувати досвід, як удосконалювати навички , вміння і продуктивну працю вчителя. Коли ми відвідали Талліннську гімназію, то ще раз переконалися, що потрібно рухатися вперед в ногу з часом і якомога більше намагатися модернізувати українську освіту. У гімназії система навчання повністю комп’ютеризована, діти отримують домашні завдання, увійшовши на свій аккаунт, а батьки також мають доступ до електронних журналів, підручників та інформації, яка регулярно оновлюється. Цим займається комп’ютерний технолог, який чітко і послідовно виконує свою роботу. Ми познайомилися із пані Людмилою Рождєственською, яка займає цю посаду і люб’язно надала нам інформацію і свої контактні дані. Ми спілкувалися з багатьма педагогами, які також доброзичливо запрошували до класних кімнат, повністю оснащених сучасним обладнанням для навчання: комп’ютером , проектором, мультимедійною дошкою.
Ми зробили висновок, що електронна система у шкільних закладах оптимізує процес навчання. По-перше, електронні журнали, до яких мають доступ батьки і можуть детально ознайомитися із успішністю своєї дитини в будь- який зручний для них час, а для вчителя немає необхідності писати списки учнів класу, виставляти оцінки і формувати величезну зведену таблицю у кінці кожного семестру. По друге, готуючи завдання на урок та оцінюючи знання учнів, вчитель не оцінює учнів, боячись бути необґрунтованим, бо система сама оцінює учня і дитина бачить результати. Безумовно, українським закладам освіти є до чого прагнути і пізнавати , переймати і аналізувати досвід як удосконалювати навички, вміння і продуктивну працю вчителя. Сподіваємося, що українське міністерство освіти буде нам сприяти у цьому питанні. Також зустрівшись із послом України в Естонії ми теж просили сприяти обміну вчителями, щоб побачити не лише «верхівку айсбергу», а в деталях вивчити шкільну систему Естонії.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |