6:19 PM
Захоплююча та корисна подорож до країн Балтії

Захоплююча та корисна подорож до країн Балтії

Подорож… Для кожного педагога - це завжди чудова нагода дізнатися   про щось нове, щоб потім розповісти цікаве  дітям, їх батькам або колегам. Такою нагодою для нас стала міжнародна культурно-освітня поїздка  «Європейська єдність» до Польщі, Литви, Латвії, Естонії та Фінляндії, організована громадською організацією « Серце до серця», з якою наша школа підтримує зв’язки протягом тривалого часу.

Поїздка до країн Балтії для мене , людини , яка ще жодного разу на була в цій частині світу, виявилась змістовною і цікавою. Перш за все, хотілося  відчути, як населення Литви, Латвії та Естонії  ставиться до української спільноти і власне до самої України.  Атмосферу доброзичливості  та  позитиву підсилювали охайні, затишні вулиці і усміхнені продавці у магазинах.

Під час перебування у Литві не полишало відчуття , що ми вдома. Відвідування Сеймусу і зустріч із відомими політиками запевнили нас, що Україна – європейська держава. А ще маленькі  вулички старого Вільнюса нам нагадували Львів. Від гіда, який провів екскурсію, ми  дізнались багато цікавих фактів і просто дивовижних історій про  історичне минуле та сучасність  Литви , які будемо згадувати ще довго.

І взагалі, я вважаю, що першим джерелом і враженнями  про подорожі є туристичний гід,  і  хоча інтернет- джерела дають фантастично вичерпну інформацію про будь-яке місце, то гід зачіпає своєю відвертістю і діамантовими історійками про бувальщину.

У Таллінні нам теж пощастило з екскурсоводом Іриною , а  її неймовірні розповіді про пригоди із привидами і класними хеппі- ендами справили  на нас неймовірне   враження…Особливо цікаво  було дізнатися про появу ходуль і  про те, чому кавалери завжди знімали капелюха перед дамою, красиво і елегантно ним розмахуючи ( згадайте фільм про трьох мушкетерів). До 13 століття ще не було системи каналізації у містах, тому всі нечистоти виливалися на проїжджу частину, навіть віконця ,що виходили на цей бік вулиці були маленькими , щоб не відчувався запах знадвору. Так от, проходжуючись під вікнами,  кавалер ризикував отримати добрячу порцію помиїв на голову, але, зустрічаючись із дамою, зазвичай швиденько знімав капелюха і «витрушував» усе, що могло раптом  потрапити на широкі краї. Ось такі та інші неймовірні історії, пов’язані з  розвитком країни у поєднанні із чистим і вологим морським повітрям, закохали нас у країни Балтії.

 Щодо  освітньої галузі, то Україні є до чого прагнути  і пізнавати, переймати й аналізувати досвід, як удосконалювати навички , вміння  і продуктивну працю вчителя. Коли ми відвідали Талліннську гімназію, то ще раз переконалися, що потрібно рухатися вперед в ногу з часом і якомога більше намагатися модернізувати українську освіту. У  гімназії  система навчання повністю комп’ютеризована, діти отримують домашні завдання, увійшовши на свій аккаунт, а батьки також мають доступ до електронних журналів, підручників та інформації, яка регулярно оновлюється.  Цим займається  комп’ютерний технолог, який чітко і послідовно виконує свою роботу. Ми познайомилися із пані Людмилою Рождєственською, яка займає цю посаду і  люб’язно надала нам інформацію і свої контактні дані.  Ми спілкувалися з багатьма  педагогами,  які також доброзичливо запрошували до класних кімнат, повністю оснащених сучасним обладнанням для навчання: комп’ютером , проектором, мультимедійною дошкою.

 

Ми зробили висновок, що електронна система у шкільних закладах оптимізує процес  навчання. По-перше, електронні журнали, до яких  мають доступ батьки і  можуть детально ознайомитися із успішністю своєї дитини в будь- який зручний для них час, а  для вчителя немає необхідності писати  списки учнів класу, виставляти  оцінки і формувати величезну зведену таблицю у кінці кожного семестру. По друге, готуючи завдання на урок та  оцінюючи знання  учнів, вчитель  не оцінює учнів,  боячись бути  необґрунтованим, бо система сама оцінює учня і дитина бачить результати.

Безумовно, українським закладам освіти є до чого прагнути і пізнавати , переймати і аналізувати  досвід як удосконалювати навички, вміння  і продуктивну працю вчителя.

Сподіваємося, що українське міністерство освіти  буде нам сприяти у цьому питанні. Також зустрівшись із послом України в Естонії ми теж просили сприяти обміну вчителями, щоб побачити не лише «верхівку айсбергу», а  в деталях вивчити шкільну систему Естонії.

 

 

 

Переглядів: 204 | Додав: Green_Tee | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar