Читацька культура – це складова частина загальної культури особистості, комплекс знань, умінь і почуттів читача, що передбачає свідомий вибір тематики читання, його системність з метою повноцінного і глибокого сприйняття та засвоєння літературного тексту. Оцінка впливу літератури на школярів проводиться з трьох аспектів: освітньо-змістового, практичного та ціннісно-орiєнтаційного. |
Критичне мислення входить до загальної структури мислення в процесі пізнання і є мисленням вищого порядку. |
Школа – ось основна ланка, яка має забезпечити учня необхідними знаннями, прищепити їй цінності суспільства сталого розвитку, навчити приймати самостійні рішення. |
«Учитель повинен свідомо іти в ногу із сучасністю, пройматися і надихатися силами, що відтворилися в ній.» Адольф Дістерверг |
Харчування – це необхідний процес для підтримання життя людини. Без вживання їжі та води людина може прожити лише кілька діб. Алі для того, щоб бути здоровим, потрібно не просто харчуватись, а харчуватись правильно. Здорове харчування передбачає вживання продуктів у правильному режимі та кількості, крім того, смороду мають бути збалансованими. |
Грип – це гостра вірусна інфекційна хвороба, що характеризується ураженням верхніх дихальних шляхів з переважанням трахеобронхіту, вираженою інтоксикацією з гарячкою. |
Стаття присвячена темі "Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості учня" |
Використання комп’ютерних програм у навчальному процесі дає змогу найбільш повно реалізувати принцип особистісно-орієнтованого навчання. Індивідуалізація процесу навчання здійснюється завдяки великому потенціалу комп’ютерних засобів щодо адаптації до потреб кожного учня. Стає можливо враховувати не лише вікові особливості та рівень підготовленості учнів, але й індивідуальні психологічні характеристики кожного учня. |
Дисципліна – це умова, засоба і результат виховання, які потребуюють зусиль учасників освітнього процесу. Дисципліна відображає нагромаджений досвід поведінки учня, ставлення його до навчання, відношення до учасників процесу. |
Ігрові технології на уроках інформатики стимулюють краще запам’ятовування і розуміння навчального матеріалу, сприяють підвищенню мотивації і дають змогу учневі самостійно і неодноразово відтворювати здобуті знання у нових ситуаціях, сприяють розвитку ініціативи, пізнавальної активності, самостійності. |